Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r. zwanym dalej jako RODO oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych [Dz. U. z 2019 r. poz. 1781], w zakresie ochrony danych osobowych przetwarzanych przez spółkę GxP Compliance Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, informujemy, że:
1. Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych jest spółka GxP Compliance Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (zwana dalej Administratorem).
2. Dane kontaktowe.
Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem: Warszawa, Fort Piłsudskiego 3/1, 02-704 Warszawa.
3. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Za naruszenie zasad ochrony danych osobowych przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych.
– Przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), w tym, w celu prowadzenia działalności gospodarczej zgodnie z wymogami prawnymi;
– Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w tym wynikających z przepisów RODO.
5. Okres przechowywania danych osobowych.
Administrator będzie przechowywał dane przekazane tylko przez okres wymagany prawem, nie dłuższy niż 5 lat od końca roku kalendarzowego następującego po roku w którym pozyskano dane.
6. Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane przez Administratora innym osobom, z zastrzeżeniem, iż wszystkie dokumenty Administratora związane z prowadzoną działalnością gospodarczą mogą podlegać kontroli uprawionym organom administracji publicznej.
7. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych.
– prawo do dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO)
– prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych (art. 16 RODO), gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym;
– Prawo do usunięcia danych (art. 17 RODO).
– Prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO);
– Prawo do przeniesienia danych (art. 20 RODO).
– Prawo do sprzeciwu (art. 21 RODO)
Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z Administratorem na adres wskazany w punkcie 2 niniejszej informacji.
8. Obowiązek podania danych.
Odmowa przekazania danych osobowych w zakresie wymaganym prawem może spowodować brak możliwości zawarcia umowy dotyczącej działalności prowadzonej przez Spółkę.
9. Bezpieczeństwo danych osobowych.
– Celem zapewnienia odpowiedniego rodzaju bezpieczeństwa danych osobowych Administrator zgodnie z art. 32 ust.1 RODO wdrożył następujące techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa: wdrożona polityka bezpieczeństwa danych osobowych i instrukcja zarządzania systemami informatycznymi, szafy w pomieszczeniach zamykanych na klucz, dostęp do pomieszczeń tylko dla Administratora i osób upoważnionych, instalacja oprogramowania zabezpieczającego, zabezpieczenie komputera hasłem dostępu, system antywirusowy, system wykrywania włamań.
– Dane osobowe nie będą przetwarzane w oparciu o podejmowanie zautomatyzowanych decyzji, w tym dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.